Nová forma analýzy sociálnych médií

Zrejme nikoho neprekvapí tvrdenie, že sme obklopení dátami tak, ako nikdy predtým. Žijeme v dobe, ktorá je príznačná virtuálnym prostredím a prostredím veľkých dát. Veľké dáta, inak nazývané aj BIG…

Pokračovat ve čtení

Archetyp Tvůrce

Tento blogpost patří všem, kteří po večerech vyšívají, pečou, malují nebo si tajně píší básničky a v dětství si třeba rádi hráli na pískovišti. Zkrátka všem, kteří milují tvoření.   Kde…

Pokračovat ve čtení

Láska, sex a GDPR

V dnešnom svete prepojených sietí sa osobné údaje šíria neuveriteľne rýchlo. Webové stránky, ktoré prehľadávame, miesta, ktoré navštevujeme, fotografie, ktoré odfotíme, to všetko zanecháva digitálnu stopu – teda stopu, ktorá…

Pokračovat ve čtení

Archetyp Každý z nás

„Jsem jeden z vás!“ nebo „Je to pro obyčejné lidi!“ případně „Je to takový normální člověk!“ Jistě jste podobná hesla už mnohokrát slyšeli, a to nejen z úst politiků. Ale……

Pokračovat ve čtení

Archetyp Pečovatel

Máte rádi svoji maminku? A jak by se vám líbila značka, která by k vám přistupovala se stejnou péčí jako ona? Dnešní blogpost je věnovaný organizacím, bez kterých bychom se…

Pokračovat ve čtení

Archetyp Šprýmař

Znáte ten, jak profesor a studenti v budoucnosti objevují artefakty z devadesátých let dvacátého století a u všech jsou schopni odhalit jejich význam kromě Coca Coly? Nebo ten jak si…

Pokračovat ve čtení

Archetyp Mudrc

Ve starých dobách, kdy lidé věřili mýtům, Konfucius mudroval nad tím, proč jsou lidé tak zlí a Sokrates chodil po světě a rozdával rady… někdy tehdy se zrodil ideál moudrého…

Pokračovat ve čtení

Vitajte v Prieskumníku

Na slovenských sociálnych sieťach prišlo nedávno k jednej zásadnej zmene. NIE, nemáme na mysli až taký radikálny krok, že by sme si v parlamentných voľbách dokázali voliť v prebiehajúcom live…

Pokračovat ve čtení

Archetyp Hrdina

Píše se rok 1977 a americký dvojnásobný vrah Gary Gilmore právě čeká na vykonání rozsudku smrti. Je odsouzený za zabití prodavače v obchodě s potravinami a recepčního motelu. Než mu popravčí četa…

Pokračovat ve čtení

Archetyp Kouzelník

Jsme v obrovském konferenčním sále plném lidí. Potemnělým prostorem se rozléhá mystická hudba, která v některých momentech připomíná gregoriánský chorál. Najednou na pódium přichází prošedivělý muž v černém roláku. „Dnes spolu budeme psát…

Pokračovat ve čtení

Jak jsme A/B testovali Brand Awareness a Page Post Engagement

Zvažujete, jestli využít pro své kampaně na Facebooku nebo Instagramu reklamní účel Brand Awareness? Postavili jsme proti sobě na Facebooku mladého štírka Brand Awareness a starého mazáka Page Post Engagement.…

Pokračovat ve čtení

Archetyp Objevitel

Nejspíš jste už narazili na výrobek, který stál za starou bačkoru, nebo vás vytočilo nějaké velmi hloupé nařízení. Pokud ve vás dříme Objevitel, pravděpodobně jste se podivili, jak je možné,…

Pokračovat ve čtení

Volejte řediteli