Archetyp Každý z nás – autor Youtube kanálu „Jdeme žrát“

Autor Youtube kanálu „Jdeme žrát“, který recenzuje dovezené jídlo z restaurací, je typickým představitelem archetypu Každý z nás (Obyčejný člověk, Everyman). Prozradil nám, v jakém přelomovém okamžiku si uvědomil, že…

Pokračovat ve čtení

Archetyp Psanec – Petr Skondrojanis, enfant terrible českého HR

Petr Skondrojanis v sobě spojuje dva odlišné archetypy. V mládí jako psanec podpaloval v Řecku ministerstva a bojoval proti establishmentu. Po návratu do České republiky se postupně proměnil na tvůrce…

Pokračovat ve čtení

Reklamy, které nás zaujaly (5/2020)

Každý den vidíme stovky reklam, ale jen některé nás zaujmou natolik, že si na ně vzpomeneme i po několika dnech. Podívejte se, jaké reklamy a kampaně byly tak zajímavé, že…

Pokračovat ve čtení

Archetyp Pečovatel – Margareta Křížová, investorka času

Margareta Křížová pro nás symbolizuje archetyp Pečovatele. Během 20 let strávených na poli strategického, investičního a právního poradenství měla tu možnost být u prodeje velkých firem za ještě větší finanční…

Pokračovat ve čtení

Porsche ve spolupráci s Fairy Tailors používá sociální sítě jako prodejní kanál

Porsche charakterizuje jedna zásadní vlastnost: historický odkaz a vazba na motosport. Tedy dvě: historický odkaz a vazba na motosport a inovativní technologie. V každém případě, všechno se propojilo v kampani…

Pokračovat ve čtení

5 (+1) marketingových trendů, které nepřežily rok 2019: od chatbotů po submisivní agentury

Omyl – vyvracíme omyl – nevíme nic. Když jsem se zamýšlel nad uplynulým rokem v marketingu, vzpomněl jsem si na tento proslulý Cimrmanův heuristický přístup. Pojďme se proto podívat, jaké…

Pokračovat ve čtení

Archetyp Kouzelník – Petr Mára, technology evangelist

Petra Máru znáte jako propagátora Applu, odborníka na organizaci času, průkopníka nových technologií a jejich užívání. O všech těchto tématech jsme si povídali v našem podcastu, kde v rozhovoru se…

Pokračovat ve čtení

Archetyp Mudrc – prof. Jan Rak, kvantový fyzik

Mudrc se snaží proniknout do nitra věcí a najít pravdu. Pro náš seriál jsme tento archetyp odhalili v osobě Jana Raka, profesora kvantové a jaderné fyziky. “Já existuji. Zda existuje…

Pokračovat ve čtení

Archetyp Psanec

„Býval dobrým policistou, ale spáchal ten nejhorší hřích…“ Pamatujete si ještě na seriál Odpadlík, ve kterém se Lorenzo Lamas coby poslední spravedlivý proháněl na motorce nekonečnou americkou krajinou? Bývalý policista,…

Pokračovat ve čtení

Marketing, ktorý útočí na naše zmysly

Počuli ste už o marketingu, ktorý je finančne šetrný a pritom efektívny? Myslíte si, že v dnešnej dobe je reklama spätá najmä s veľkou finančnou investíciou? Guerillový marketing vás presvedčí o…

Pokračovat ve čtení

Archetyp Neviňátko

Znáte ty reklamy, ve kterých je tráva sytě zelená a voda blankytně modrá? Kde vystupují lidé s dokonale bílými zuby, perfektně čistými límečky a kde si na panenských stráních hrají…

Pokračovat ve čtení

Digitálna vs. televízna reklama

V oblasti marketingovej komunikácie dochádza k neustálym zmenám. Príchod digitálnych médií zmenil koncept komunikácie so spotrebiteľmi a tento mediálny kanál sa teší stále väčšej popularite. Na strane druhej tu máme…

Pokračovat ve čtení

Volejte řediteli