Jak můžeme snadno předvídat, archetyp Milence je nejoblíbenější u něžného pohlaví, které ve většině případů upřednostňuje důvěru, intimitu, přátelství a pocit sounáležitosti. A přesně na tom si Milenec zakládá. Jako ryba ve vodě se cítí ve chvíli, kdy díky němu jihne i to nejsušší oko. První polibek, žádost o ruku, svatba, výročí a tak bychom mohli pokračovat do nekonečna.
“All you need is love…”
Jak ho poznáte?
Je vášnivý, oddaný a tíhne ke všemu, co ho udělá krásnějším nebo sexuálně přitažlivějším.
Kde se nejčastěji vyskytuje?
Milence hledejte mezi kosmetickými, šperkařskými a módními značkami. Ale v podstatě se spojuje se vším, pro co lze vzplanout, do čeho se lze zamilovat.
Milenec ve světě
Jak brzy uvidíte (a jak už možná i tušíte), Milence není obtížné identifikovat. Stačí sledovat stopu kanoucích slz, hurónského smíchu nebo přátelských obětí.
Mrkněte třeba na filmovou reklamu značky parfémů Chanel s Nicole Kidman.
Na americkém Superbowl v roce 2014 zazářil Budweiser se svým příběhem přátelství malého štěněte a koně.
Každý rok před Vánocemi všichni netrpělivě očekávají spot obchodního řetězce John Lewis. Vzpomínáte například na animovanou story o tom, jak dát dar, na který se nezapomíná?
Making of:
A když už byla řeč o produktech, které vás vylepšují, zkrášlují a zatraktivňují, přichází řada na AXE.
Milenec na dosah
Nejen v zahraničí najdete kolem typické příklady Milence.
Jako další příklad můžeme uvést i alkoholické nápoje. Co třeba Bohemia Sekt a jeho páry sdílející společný intimní moment s neodmyslitelnou skleničkou v ruce. Přesně tak, jak to má být.
Nabídněte někomu možnost žít svůj romantický příběh se šťastným koncem, ukažte mu, že díky vašemu brandu se bude cítit pohádkově, nepostradatelně a milovaně, a máte to v kapse. Na druhou stranu se říká, že sladké působí jako droga. Zvyknete si na pocit štěstí, kterou vyvolává, když se vám zvyšuje hladina cukru v krvi. Ale i všeho moc škodí. Takže pozor, ať někoho z přemíry sladkého nezačnou bolet zuby.