Archetyp Milenec

Jak můžeme snadno předvídat, archetyp Milence je nejoblíbenější u něžného pohlaví, které ve většině případů upřednostňuje důvěru, intimitu, přátelství a pocit sounáležitosti. A přesně na tom si Milenec zakládá. Jako…

Pokračovat ve čtení

Co se vám vybaví, když se řekne BARCAMP?

Když se sejdou stovky designérů, marketérů, ajťáků, vývojářů, programátorů, koučů a dalších individualit na jednom místě, není jednoduché se zavděčit všem. Barcampy už několik let úspěšně budují vztahy a vytváří…

Pokračovat ve čtení

Archetyp Vládce

V dávných dobách hrdinných náčelníků a králů, ve snaze udržet pořádek a ochránit osídlení kolem hradu před loupežníky, vandaly a nepřátelským vojskem, stavěly se hradby a opevnění. Později, v dobách…

Pokračovat ve čtení

Když jim zablokujete sociální sítě, (ne)budou víc pracovat!

Sociální média zažívají obrovský boom (už asi 10 let). Celá řada firem, společností a značek konečně pochopila, že je prostě nemůže ignorovat. Stále je tu ale daleko více těch, které…

Pokračovat ve čtení

Mistrovství reklamy

Máme za sebou jednu z největších světových akcí, která je nejen výjimečnou sportovní událostí, ale také přehlídkou skvostů kreativity v televizní, ale i digitální komunikaci. Řeč je o finálovém zápase…

Pokračovat ve čtení

Jak šijeme příběhy značek

Čas od času při setkání s klienty zjistíme, že jim naše práce připadá jako "black box", čili černá skříňka, do které na jedné straně hodí určitou sumu peněz a celí…

Pokračovat ve čtení

Facebook opět potrápí marketéry

Rok 2015 přináší celou řadu změn nejen pro běžné uživatele Facebooku, ale i pro marketéry. Nová pravidla opět zasáhnou organický dosah příspěvků a donutí majitele firemních stránek sáhnout hlouběji do…

Pokračovat ve čtení

Sociální média vyžadují sociální mindset

Představte si, že máte přímo u vás v kanceláři skupinku lidí, kteří zastupují vaše zákazníky. Máte možnost na ně promluvit, oni mají možnost okamžitě vám odpovědět a dokonce ve vteřině…

Pokračovat ve čtení

Krejčí mají nový kabát

Přátelé a kamarádi, od začátku o sobě říkáme, že jsme krejčí, kteří šíjí příběhy značek. Jsem rád, že jsme se po delší době dostali k tomu, abychom si ušili také…

Pokračovat ve čtení

Volejte řediteli