O archetypech

Petra Máru znáte jako propagátora Applu, odborníka na organizaci času, průkopníka nových technologií a jejich užívání. O všech těchto tématech jsme si povídali v našem podcastu, kde v rozhovoru se zajímavými lidmi objevujeme, jak se archetypy značek projevují v jednotlivých výrazných osobnostech.

 

Archetyp Kouzelník

Petr Mára je pro nás typickým představitelem archetypu Kouzelník. Neustále přináší nové myšlenky, nespí na vavřínech a pátrá po tom, co by šlo udělat jinak, nověji a lépe. Je neustále v pohybu, jak fyzicky, tak myšlenkově. Už v té chvíli, kdy dojde k nějakému řešení nebo závěru, jej začne zpochybňovat a vymýšlet, kam dál. Mezi značkami lze k archetypu Kouzelník přiřadit například MasterCard, Dell, Apple nebo Duracell. Více o archetypu Kouzelník se můžete dočíst zde.

 

Petr Mára: Kouzelník v oblasti technologií a time managementu

Hlavní témata, kterými se Petr zabývá, jsou technologie a sebezdokonalování. A jak se dívá na budoucnost? Předpovídá, že za deset let budou na silnicích elektromobily běžně k vidění.
Za jednu z nejzajímavějších inovací posledních dekád považuje bitcoin. Podle jeho názoru se může stát Facebook Libra anebo některý z derivátů kryptoměn globálním řešením pro platby.
A jak vypadá jeho aktuální životní styl, aby využití času bylo co možná efektivní? Neodpovídá na e-maily a nedělá věci, co mu přinášejí jen krátkodobý benefit. Spí minimálně sedm hodin denně a vstává v šest hodin ráno.

 

Celý rozhovor si můžete poslechnout na Spotify:

Rozhovor si můžete poslechnout také na Apple Podcast.
Přečtěte si článek o archetypu Kouzelník v brandingu.
Podívejte se na Fairy Vlog o archetypu Kouzelník.