Hledáme Account Managera
UPDATE (15.3.2021): Vážení a milí, děkujeme vám všem za obrovský zájem, nicméně Accounta už jsme našli, ale nevěšte hlavu, brzy se zase s něčím novým ozveme.. 😉 … Hledáme Account Managera
UPDATE (15.3.2021): Vážení a milí, děkujeme vám všem za obrovský zájem, nicméně Accounta už jsme našli, ale nevěšte hlavu, brzy se zase s něčím novým ozveme.. 😉 … Hledáme Account Managera
HO, dvě písmenka, která se stala symbolem letošního roku. S nástupem nového viru se proměnil pracovní trh i pracovní návyky. Tam kde to šlo, firmy přešly na homeoffice a společností… Jak jsem zkrotila HomeOffice
I v červnu jsme hltali mediální obsah a prosvištěla kolem nás spousta reklam. Které z nich si vydobyly místo v našem srdci a mozku? České dráhy a pivo Ondřej… Reklamy, které nás zaujaly (6/2020)
Autor Youtube kanálu „Jdeme žrát“, který recenzuje dovezené jídlo z restaurací, je typickým představitelem archetypu Každý z nás (Obyčejný člověk, Everyman). Prozradil nám, v jakém přelomovém okamžiku si uvědomil, že… Archetyp Každý z nás – autor Youtube kanálu „Jdeme žrát“
Petr Skondrojanis v sobě spojuje dva odlišné archetypy. V mládí jako psanec podpaloval v Řecku ministerstva a bojoval proti establishmentu. Po návratu do České republiky se postupně proměnil na tvůrce… Archetyp Psanec – Petr Skondrojanis, enfant terrible českého HR
Každý den vidíme stovky reklam, ale jen některé nás zaujmou natolik, že si na ně vzpomeneme i po několika dnech. Podívejte se, jaké reklamy a kampaně byly tak zajímavé, že… Reklamy, které nás zaujaly (5/2020)
Margareta Křížová pro nás symbolizuje archetyp Pečovatele. Během 20 let strávených na poli strategického, investičního a právního poradenství měla tu možnost být u prodeje velkých firem za ještě větší finanční… Archetyp Pečovatel – Margareta Křížová, investorka času
Porsche charakterizuje jedna zásadní vlastnost: historický odkaz a vazba na motosport. Tedy dvě: historický odkaz a vazba na motosport a inovativní technologie. V každém případě, všechno se propojilo v kampani… Porsche ve spolupráci s Fairy Tailors používá sociální sítě jako prodejní kanál
Omyl – vyvracíme omyl – nevíme nic. Když jsem se zamýšlel nad uplynulým rokem v marketingu, vzpomněl jsem si na tento proslulý Cimrmanův heuristický přístup. Pojďme se proto podívat, jaké… 5 (+1) marketingových trendů, které nepřežily rok 2019: od chatbotů po submisivní agentury
Petra Máru znáte jako propagátora Applu, odborníka na organizaci času, průkopníka nových technologií a jejich užívání. O všech těchto tématech jsme si povídali v našem podcastu, kde v rozhovoru se… Archetyp Kouzelník – Petr Mára, technology evangelist