13
Čvn

Archetyp Každý z nás – autor Youtube kanálu „Jdeme žrát“

Autor Youtube kanálu „Jdeme žrát“, který recenzuje dovezené jídlo z restaurací, je typickým představitelem archetypu Každý z nás (Obyčejný člověk, Everyman). Prozradil nám, v jakém přelomovém okamžiku si uvědomil, že… Archetyp Každý z nás – autor Youtube kanálu „Jdeme žrát“

21
Kvě

Archetyp Psanec – Petr Skondrojanis, enfant terrible českého HR

Petr Skondrojanis v sobě spojuje dva odlišné archetypy. V mládí jako psanec podpaloval v Řecku ministerstva a bojoval proti establishmentu. Po návratu do České republiky se postupně proměnil na tvůrce… Archetyp Psanec – Petr Skondrojanis, enfant terrible českého HR

04
Kvě

Archetyp Pečovatel – Margareta Křížová, investorka času

Margareta Křížová pro nás symbolizuje archetyp Pečovatele. Během 20 let strávených na poli strategického, investičního a právního poradenství měla tu možnost být u prodeje velkých firem za ještě větší finanční… Archetyp Pečovatel – Margareta Křížová, investorka času

27
Led

Porsche ve spolupráci s Fairy Tailors používá sociální sítě jako prodejní kanál

Porsche charakterizuje jedna zásadní vlastnost: historický odkaz a vazba na motosport. Tedy dvě: historický odkaz a vazba na motosport a inovativní technologie. V každém případě, všechno se propojilo v kampani… Porsche ve spolupráci s Fairy Tailors používá sociální sítě jako prodejní kanál

07
Led

5 (+1) marketingových trendů, které nepřežily rok 2019: od chatbotů po submisivní agentury

Omyl – vyvracíme omyl – nevíme nic. Když jsem se zamýšlel nad uplynulým rokem v marketingu, vzpomněl jsem si na tento proslulý Cimrmanův heuristický přístup. Pojďme se proto podívat, jaké… 5 (+1) marketingových trendů, které nepřežily rok 2019: od chatbotů po submisivní agentury