O archetypech

Autor Youtube kanálu „Jdeme žrát“, který recenzuje dovezené jídlo z restaurací, je typickým představitelem archetypu Každý z nás (Obyčejný člověk, Everyman). Prozradil nám, v jakém přelomovém okamžiku si uvědomil, že je youtuberem na plný úvazek, kolik za jídlo už utratil peněz a jak dokáže, aby se jeho hmotnost držela ve dvouciferných číslech.
 

Archetyp Jeden z nás

Jdeme žrát je typickým představitelem archetypu Každý z nás. Nevyvyšuje se nad ostatní, jeho sláva mu nestoupla do hlavy, o zákaznickou péči se pořád stará sám a váží si všech svých diváků. Jediné, na čem mu u videa záleží, je jeho kvalita a jestli se mu poctivě věnoval.
 

Každý z nás jde občas žrát

Jdeme žrát během posledního roku prožíval to, co každý další člověk, který se rozhodne z vyhřátého místa v kanceláři přesunout do světa freelancerů. Jaké byly hlavní problémy tohoto přechodu? Sebekontrola, time management, dodržování denního režimu, objevování prostoru, kde se mu bude nejlépe pracovat, nejasná hranice mezi osobním a pracovním životem…
 
Proč se k této změně rozhodl? Chtěl začít dělat na plný úvazek svou vysněnou práci: recenze jídel dovezených z restaurací. Kromě jídla jeho práce obnáší i práci s komunitou, plánování natáčení, editaci videí nebo operativní řešení problémů, jako třeba když youtuberovi vypnou YouTube.
 
Co bylo tím zlomovým bodem, který ho přesvědčil, že se má věnovat pouze YouTube? Jak se umí vypořádat s hatery? Kolik za jídlo už utratil a co dělá pro to, aby se jeho práce neprojevovala při stoupnutí si na váhu?

 
Celý rozhovor si můžete poslechnout na Spotify:

Nebo dáváte přednost Apple Podcast?
V každém případě si ale určitě přečtěte článek o archetypu Každý z nás.

A pokud byste se chtěli kouknout na náš služebně starší vlog věnovaný archetypu Everyman, najdete ho pochopitelně na našem Yoputube kanálu.