Reklamarium

I v červnu jsme hltali mediální obsah a prosvištěla kolem nás spousta reklam. Které z nich si vydobyly místo v našem srdci a mozku?

 

České dráhy a pivo

Ondřej Vetchý v reklamě Českých drah zaujal hned dva členy naší agentury. “Ani nevím, jestli pozitivně nebo negativně, jenom jsem zkrátka nečekala, že by někdy do takhle echt komerčních reklam šel,” překvapil naší organizační guru, Johanu Kořanovou.

Johanka sice nepropadla chuti Budvaru, ale jejich reklamy z poslední doby si ji získaly na první dobrou. “Nejdřív ten jejich spot s dekkadencers a pak ta nová na Budvar 33. Zkrátka mě baví.”

A náš managing director Honza Vašík, kterého poslední dobou zaujaly reklamy s herci, také nešetří chválou. “Poslední dobou jsou funny zejména ty s Ondřejem Vetchým a Ivanem Trojanem v barvách ČD. ”Zdaleka nejlepší je ale podle Honzy spojení Hynka Čermáka a Staropramenu. ”Myslím, že se jim vážně povedlo najít personu, která k tomu produktu zasazeného do mikro příběhů z prostředí Smíchova prostě a jednoduše sedne, jak ta pověstná p*del na hrnec…”

Ondřej Vetchý: ČD
Ivan Trojan: ČD
Dekkadencers: Budějovický Budvar
Budvar 33
Hynek Čermák: Staropramen

 

McDonald’s: Ramadan Edition

Johanka si v květnu rozšířila obzory až do Saudské Arábie, kde jí o klobouček zavadil Leo Burnett a jejich ramadánová práce pro McDonald’s. “Super jednoduchý a super jasný koncept.” Nechte se pohltit i vy zde.

 

William Painter: #IsThatJesus?

Náš nejvyšší kreativní Marek Nieslanik má také jasno. Už rok nemůže zapomenou na jednu reklamu. “Málem jsem vzal 200 dolarů a ty brýle si hned koupil. Dokoukal jsem ji celou hned od prvního okamžiku (a že je sakra dlouhá). Zachránila mě až přítelkyně, která mi řekla, ať neblbnu.”

 

Nový Zéland: proti nebezpečím internetu bojujme nahotou

V každé firmě musí být někdo, kdo balancuje na hraně černého humoru a udání na policii. Seznamte se s Ditou Eckhardtovou, naší marketingovou guru. Ta mluví (a píše) rychleji než myslí, a proto si dovolí upoutat vaši pozornost na zřejmě nejkontroverznější květnovou reklamu s jednoznačně největším počtem pornoherců na metr čtvereční. I takhle se dá upozornit na nástrahy internetu, s nepřehlédnutelným australským přízvukem.

Pokochejte se pohledem na decentně zakrytá těla skutečných pornoherců zde.

Uteklo vám květnové vydání? Pořád si jej můžete projít zde.