Je to pár dnů, kdy jsem byl pozván na rozhovor do podcastu Sales Hero. Jak už název projektu napovídá, náš rozhovor s Faresem Měchurou, jedním z co-founderů Sales Hero anebo třeba i Social Bakers, se točil zejména okolo naší agentury Fairy Tailors, jejích začátků, postupného zavádění pravidel, kreativního procesu, našich klientů, ale i získávání nového businessu, který jsme měli povětšinou na triku my dva s Ondrou.
Historicky jsme na to šli mnoha směry a způsoby. Ne vždy to bylo úplně od lesa, nicméně přistupovali jsme k tomu vždy jako ten pověstný dobrý hospodář.
Nikdo z nás, kdo v agentuře jsme, se nepovažujeme za ryzího obchoďáka, tedy člověka, jehož denním chlebem je sales, protože navazování nových obchodních kontaktů je zkrátka jeho přirozenost a poslání zároveň. Na druhou stranu, každého z našich stávajících, ale i minulých klientů jsme si vybojovali sami. Někdy to šlo rychleji (smlouva byla podepsána třeba do měsíce), jindy jsme se s klientem bavili o dost déle (třeba i více než jeden kalendářní rok). Vždy jsme ale usilovali o to, aby každá ze stran naprosto přesně věděla, o čem se bavíme, jak to bude probíhat/fungovat/vypadat a kolik to bude ve finále zhruba stát. Přirozenost, korektní vztahy a no-bullshit policy jsou nám zkrátka vlastní.
Postupem času ale zjišťujeme, že dělat to dál tímto způsobem není udržitelné. Důvod je jednoduchý a prostý. Den má pouze 24 hodin a (pracovní) týden pouze 5 dní. My však musíme občas jíst, spát, milovat a věnovat se našim rodinám, ale co hlavně – pracovat na naší vlastní agendě, která díky přílivu nových lidí a nové práce postupně bobtná.
No a právě proto hledáme tebe, našeho nového New Biz Developera, který se bude chtít ponořit do světa marketingu a který nám pomůže růst a zároveň poroste s námi. Odkaz na kompletní popis pozice nalezneš zde.
Pokud za sebou budeš mít již nějaké zkušenosti na podobné pozici, bude to rozhodně tvá výhoda. Pokud ne, budeš nás muset přesvědčit, proč bychom do tebe měli investovat čas, peníze a úsilí nás všech, abys potřebné znalosti a dovednosti co nejrychleji získal a mohl u nás efektivně fungovat.
Ať tak, či onak, jsme v každém případě připraveni ti vytvořit takové podmínky, které budeš ke své práci potřebovat. Jsme ochotni ti vyčlenit čas lidí z kreativního departmentu, o který si řekneš. Očekáváme, že dokážeš kooperovat jak v rámci týmu, tak i s vedením společnosti. Budeme od tebe chtít výsledky. Dost možná budeme netrpěliví, ale chápeme, že zázraky na počkání nebo do druhého dne nesvedeš. Dáme ti týden, možná měsíc.. 😉 Budeme od tebe chtít znát názor na obchodní strategii, kterou s tebou budeme pravidelně probírat. Tvé obchodní aktivity budeme měřit a vyhodnocovat. Za dobře odvedenou práci, výsledky a splněné cíle tě budeme pravidelně odměňovat. Jak přesně? O tom se pojďme otevřeně a upřímně pobavit.
Zní ti to jako dream job? Tak na nic víc nečekej, ozvi se a pojďme se potkat … včera bylo pozdě. 😉