Reklamarium

Každý den vidíme stovky reklam, ale jen některé nás zaujmou natolik, že si na ně vzpomeneme i po několika dnech. Podívejte se, jaké reklamy a kampaně byly tak zajímavé, že si je chceme odložit na náš blog, abychom se k nim mohli průběžně vracet.

 

#NOTDRESSINGMEN

Tato kampaň elegantním způsobem poukazuje na objektifikaci ženského těla, která v reklamách udiví jen málokoho. Stačí jen vyměnit nahé ženy za vysvlečené muže, a aféra je na světě. Suistudio takto propaguje svou dámskou kolekci inspirovanou tradičními mužskými obleky. Více o kampani si můžete přečíst zde.

Co se nám líbí: Super jednoduchý princip, který poukazuje na hluboko zakořeněné socio-kulturní stereotypy. To vše navíc ve vizuálně okouzlujícím pojetí.

 

Sportujte doma

Hraj doma, hraj pro svět, je poselství Nike, které reaguje na pandemii COVID-19. Kromě toho, že Nike přispěla 15 miliony dolarů na boj proti viru, staví zároveň jedinečný tým ze všech lidí, kteří sportují sami, doma. Více informací najdete zde.

Co se nám líbí: Velký efekt s minimálními prostředky, bez zbytečné pompy a patosu. Přesně podle brandbooku.

 

Baldwin a eToro

Tato kampaň v našem týmu vzbudila velký ohlas.
Pokud jsme někdy pochybovali o síle influencerů v reklamě, tak s touto kampaní už máme jistotu. “Když herec Baldwinova kalibru propůjčí svou tvář reklamě na investiční aplikaci, tak té apce věřím,” takový je názor Ondřeje Vacka Tylečka. “Dokonce jsem si to pustil celé!”
Honza Vašík, náš managing director, si myslí pravý opak. “Spojení Baldwina a mobilní aplikace pro trading na forex a krypto trhu mi absolutně nejde dohromady. Navíc, dělat trading čehokoliv pouze na mobilu a být v tom zároveň i úspěšný, sorry jako, to lze snad jen v reklamě. Alespoň podle mých zkušeností.”
Reklamu najdete zde.

Co se nám líbí: Věrohodnost Baldwina, který nemá zapotřebí přijmout každou nabídku na propagaci. Kromě toho, že přidává kredit eToro, jej získává i sám, protože své jméno dává zřídka a pečlivě si vybírá, s kým spolupracuje. Nakolik je ale aplikace užitečná pro skutečné tradery, pro nás pořád zůstává spíše velkou neznámou.

 

Nový Land Rover Defender: No Time to Die

Pokud bychom měli vybrat jednu reklamu pro pomyslnou zlatou medaili, byla by to rozhodně tato bondovka. Skvělá atmosféra, režie, jednoduché poselství. Když si ji pustíte třikrát kvůli čiré radosti z brilantně odvedené práce, nebudete sami. Tento skvost si buď můžete přehrát rovnou zde, anebo přímo na YouTube.

Co se nám líbí: Naprosto všechno, od každičkého detailu po celý koncept a myšlenku.