Social Media

JAK JSME POMOHLI ROZJET
SAZKA HRY NA SOCIALU

VŠECHNO TO ZAČALO V ROCE 2018

Naši spolupráci jsme odstartovali ve velkém stylu – opakovaným zablokováním profilů. Ano, whitelisting na Facebooku měl v té době své velké rezervy, a tak se account manažeři hned od začátku pořádně zapotili. Během pár týdnů jsme však všechno dali do pořádku a během pár dalších měsíců jsme z Facebookové stránky udělali nejvýkonnější akviziční kanál celé vertikály.

PAN ČERVENÝ A PAN ZELENÝ V AKCI

Za roky spolupráce se maskoti značky stali téměř našimi přáteli. Máme je v interních nástrojích jako emojis a dokonce jsme takhle říkali i dvěma content managerům, kteří profily spravují. Ač nejsme jejich autory, využili jsme je napříč socialem a připravili i sérii newsletterů. Od roku 2023 se pak naši oblíbení panáčci vyvinuli na novou úroveň #pokemonstyle

2018

2020

2023

2018

2020

2023

SPOLUPRÁCI NEUSTÁLE ROZŠIŘUJEME

Sociální sítě nejsou jen o plnění redakčních plánů. Za dobu spolupráce jsme navázali spolupráci s influencery, připravili řadu aktivačních kampaní a rozšíření, které pomáhají Sazka hrám uspět v tvrdé konkurenci na trhu. Z Facebooku jsme přeskočili i na Instagram a v roce 2023 oficiálně vstupujeme na TikTok.

SPLŇ SA NÁM SENIL S ATTILOU

V květnu 2023 jsme spustili aktivační kampaň s Attilou Véghem a představili hru, které propůjčil svou tvář. Komunikace probíhala na našich i Attilových sítích a pomocí různých formátů a IG collabs jsme zasáhli přes 1,6 milionů lidí. K tomu jsme získali přes 20 000 interakcí. Attila se objevil i na Twitchi, kde si při streamu zkusil staredown s našimi ambasadorkami Divokými Kočkami.

UKAŽTE ČÍSLA!

4181307
Dosah
2583747
Dosah
6209479
Zhlédnutí videí
FB + IG
138691
Interakce
Přes 300 mil.
Impresí

Data za poslední 12 měsíců (od 1. 10. 2022 do 30. 9. 2023)

TOP POSTY

3D

360°

tiktok

TIKTOK

S cílem experimentovat a oslovit i mladší cílovku jsme se vydali na TikTok. Komunikaci jsme oproti jiným sítím změnili tak, aby obsah ještě lépe přitáhl pozornost. Krátká, zábavná videa jsou nejvíc trendy formátem současnosti a my jsme u toho nesměli chybět. Organicky jsme zasáhli přes 180 000 lidí a získali 7 109 reakcí. Momentálně je profil neaktivní, ale hledáme další místa, kde necháme pány Červeného a Zeleného zazářit.

MRKNĚTE I NA DALŠÍ KAMPANĚ

LEGEND 68

Kampaň

PROHLÉDNOUT

Porsche

Case study

PROHLÉDNOUT

Volejte řediteli