Navrhnout strategii komunikace na sociálních sítích Facebook a Instagram. Zajistit péči o stávající komunitu fanoušků a také její aktivní rozvoj. Pracovat s influencery a ambasadory svěřených značek Knorr, Rama a Hellmann’s v Česku i Slovensku a v neposlední řadě zajistit poradenské a konzultační služby pro další sdílené komunikační platformy skupiny Unilever.
Výsledek
Dosah komunikace
+ 33.200.000 lidí
Nárůst dosahu
3.654 % meziročně
Denní zásah
~ 80 % fanoušků stránky
Engagement Rate
9 % u nejúspěšnějších postů
Mentions
~ 90 každý den
Nej video
+ 1.600 interakcí
Hledali jsme agenturu, která se primárně věnuje oblasti sociálních médií, někoho se svěžími kreativními i strategickými nápady a zodpovědnou péčí o projekty. Fairy Tailors nás přesvědčili o tom, že svěřujeme facebook značky Rama do profesionálních a nadšených rukou.
Jelikož se snažíme jít s trendy dnešní doby a digitální svět je stále důležitější součástí našich strategií, hledali jsme agenturu, která půjde ruku v ruce s touto myšlenkou a oživí naší komunikaci o nové a zajímavé nápady. Fairy Tailors se ukázali jako ideální volba. Přímé a profesionální jednání bylo vstupenkou mezi naše značky
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek a k cílení reklamy. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.ROZUMÍM