TV Nova – SuperStar

Brief

Nechat fanoušky nahlédnout do zákulisí, sdílet emoce, napjatou atmosféru a nejlepší momenty soutěže. Příspěvky v průběhu konání soutěžního večera zveřejňovat v reálném čase a podporovat tak autenticitu (a zároveň aktivitu fanoušků a followerů) na sociálních sítích. V období mezi jednotlivými koly soutěže pak udržovat kontakt se sledujícími připomínáním výkonů soutěžících v uplynulých kolech a sdílením dalšího obsahu o soutěžících i samotné SuperStar.

Výsledek

Každý nový díl přinesl jak na Facebooku, tak na Instagramu 3 tisíce nových sledujících. Selfie moderátorky Jitky Nováčkové se třemi semifinalisty měla na Facebooku organický dosah skoro 710 tisíc uživatelů, 105 tisíc z nich na ní kliklo a přes 32 tisíc jí dalo „lajk“ (označilo jako „To se mi líbí“). Sledovanost FB profilu se během finálového dne vyšplhala až na 1,2 milionu uživatelů. V průběhu finálového večera nasbíraly facebookové příspěvky na profilu SuperStar 165 000 likes.

A protože nám bylo líto nechat si kompletní výsledky komunikace jen pro sebe, podělili jsme se o ně s magazínem Marketing Sales Media.

Dosah komunikace

+ 1.200.000 lidí na FB během finále

Likes

+ 165.000 během finále

Nárůst fanoušků

+ 3.000 fanoušků za každý díl