TV NOVA

Náš úkol

V roce 2015 rozjel tým Novy a Markízy další kolo soutěže SuperStar. Vzhledem k cílové skupině pořadu se online komunikace stala jedním z hlavních komunikačních kanálů – se sociálními sítěmi v čele. Naším úkolem byla v prvé řadě péče o obsah na Instagramu, v průběhu soutěže jsme však díky překvapivým výsledkům začali šířit obsah i na Facebooku. V konečné fázi jsme díky nástroji Yeseter zanalyzovali celkovou aktivitu a odezvu na sociálních sítích.

A protože nám bylo líto si nechat výsledky analýzy pro sebe, podělili jsme se o ni s magazínem Marketing Sales Media.

 

Jak jsme na to šli?

Ukázali jsme, že soutěž má duši a emoce. Nechali jsme fanoušky nahlédnout do zákulisí, kde s námi sdíleli dojmy a pocity soutěžících a napjatou atmosféru celé soutěže. Příspěvky jsme v průběhu konání soutěžního večera zveřejňovali v reálném čase, čímž jsme podpořili autenticitu (a zároveň aktivitu fanoušků a followerů) na sociálních sítích.

 

Výsledky měření

Každý nový díl přinesl jak na Facebooku, tak na Instagramu 3 tisíce nových sledujících.

Selfie moderátorky Jitky Nováčkové se třemi semifinalisty měla na Facebooku organický dosah skoro 710 tisíc uživatelů, 105 tisíc z nich na ní kliklo a přes 32 tisíc jí dalo „lajk“ (označilo jako „To se mi líbí“).

Sledovanost FB profilu se během finálového dne vyšplhala až na 1,2 milionu lidí.

V průběhu finálového večera nasbíraly facebookové příspěvky na profilu SuperStar 165 000 likes.

 

Instagram

Cílem komunikace na Instagramu bylo ukázat Superstar jako “show, která má duši.”

Co a pro koho

Klient

TV NOVA

Služby

Facebook, Analýza, Comunity management