TEEKANNE

Náš úkol

Čaj, to je TEEKANNE, říká všeobecně známý claim. A právě pro tuto mezinárodní značku čajů, která na trhu působí již od roku 1882, jsme od května 2015 začali tvořit a spravovat obsah na jejich facebookovém profilu s cílem navodit pocit pohody a zároveň ukazovat, že čaj lze využít mnoha různými a kreativními způsoby.

 

Jak jsme na to šli?

Naším cílem bylo komunikovat čaj TEEKANNE nejen jako nápoj k zahnání žízně nebo k zahřátí. Šlo nám o to, abychom čaj propojili s rozličnými každodenními rituály, ke kterým neodmyslitelně patří.

 

FB komunikace

Prostřednictvím kombinace fotopříspěvků, které začleňují hrneček s čajem do běžných situací a obrázkových postů, s jejichž pomocí se snažíme edukovat a zároveň informovat fanoušky např. o složení čajových směsí nebo bylinkách a jejich blahodárném účinku na lidský organismus, servírujeme fanouškům tipy na relaxaci či odpočinek. Důležitá část obsahu je také zaměřena na recepty, které využívají čaj nejen jako doplněk, ale mnohdy i jako přísadu (coby druh koření a nové chuťové variace).

 

A jak to vypadá?

Co a pro koho

Klient

Teekanne

Služby

Facebook, Comunity management, Ads management, Školení