Kdo jsme

Čím se řídíme

Věříme, že značka je v dnešním zahlceném světě klíčovým nástrojem, který vás odliší od konkurence. Je přidanou hodnotou, která by měla dávat smysl nejen zákazníkům, ale i zaměstnancům. Měla by sbližovat lidi a formovat komunitu.

Značka

Není to symbol, slogan ani cokoliv hmatatelného. Pokud mluvíme o značce, mluvíme o pocitech a emocích, jako je láska, sounáležitost, porozumění, dobrodružství nebo respekt či vítězství. Právě tyto atributy učiní značku unikátní a neopakovatelnou.

Komunikace

Stejně tak, jako lidé, má i značka svůj charakter, názory a postoje, kterými si získává své příznivce. V komunikaci se proto nesnažíme zavděčit všem, nýbrž chceme, aby se značka stala dobrým přítelem vašich fanoušků.

Analýza

Čísla jsou pro nás téměř vším. Pomáhají nám určit správný směr, potvrzují úspěch, ale také varují před problémy. Bez toho, abychom viděli čísla, po nás nechtějte žádné předpovědi. Ačkoliv se říká, že „slibem nezarmoutíš,“ výsledek by byl stejně nejistý, jako návštěva kartářky.

V hlavních rolích

Jan Vašík

Managing Director

Ondřej Tyleček

Business Director

Marek Nieslanik

Creative Director

Kde se o nás píše

MÉDIÁŘ | logo
ProByznys.info | logo
TyInternety | logo
HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY | logo
Marketing Sales Media | logo
Marketing&Media | Fairy Tailors
iDnes | Fairy Tailors